Błąd aktualizacji Usług Google Play

Na ekranie pojawia się powiadomienie, że wystąpił błąd aktualizacji Usług Google Play lub podobny. Przy kolejnej próbie zaktualizowania wyżej wymienionych usług wyświetla się jakiś inny błąd, np. błąd połączenia z serwerem. Prawdopodobnie żadna z aplikacji nie chce synchronizować danych z naszego konta Google. Wydaje się, że nic się nie da zrobić, bo nie działa nawet sklep Google Play. Wylogowanie z konta Google nie pomaga. Restartowanie telefonu daje również zero skutku.

Co można zrobić? Czy uratuje nas już tylko przywrócenie telefonu do ustawień fabrycznych?

Z tym jeszcze poczekajmy.

Spotkałem się z podobną sytuacją w kilku androidowych telefonach i zawsze pomaga jedna rzecz:

  1. Trzeba wejść w: Ustawienia -> Aplikacje -> Menadżer aplikacji (opcjonalnie) -> Wszystkie -> Sklep Google Play.
  2. Wciskamy “Wyczyść dane”.
  3. Potwierdzamy.

Teraz wszystko powinno zacząć działać. :)

Max Koluszky - 2019.01.14 08:00

Co o tym myślisz?

Poniższych pól nie musisz wypełniać.